ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کردستان

پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد، استان کردستان فردا تحت تاثیر یک سامانه بارشی قرار می گیرد که فعالیت آن به صورت رگبار باران، رعد و برق، ابری شدن هوا و وزش باد خواهد بود و امکان آب گرفتگی معابر در بعضی نقاط استان وجود دارد.

به گزارش کرد پرس، بر اساس این گزارش از امروز تا ظهر سه شنبه وضعیت جوی استان نسبتاً پایدار است و به جز وزش باد در ساعات بعدازظهر امروز و تشکیل غبار صبحگاهی در صبح فردا پدیده قابل ملاحظه ای وجود ندارد.

همچنین از بعدازظهر فردا سامانه بارشی به استان کردستان وارد می شود که فعالیت آن تا عصر روز جمعه ادامه داشته و بیشتر در نواحی غربی، جنوبی و شرقی استان فعال خواهد بود.

پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد، فعالیت این سامانه بارشی بیشتر به صورت ابری و مه آلود شدن هوا، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در سطح استان است که حجم بارش ها در پاره ای از نقاط منجر به آبگرفتگی معابر شهری و روستایی خواهد شد.

اداره کل هواشناسی کردستان همچنین هشدار هواشناسی سطح زرد را منتشر کرده و اعلام کرد، از فردا همزمان با ورود سامانه بارشی نیز دمای هوا کاهش محسوسی داشته و در طول ساعات روز سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش خواهد داشت.

کد خبر 2762555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha