بازدید وزیر کار از وضعیت کارخانه راکد بیستون تامین

سرویس کرمانشاه _ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارخانه نیمه کاره کاغذ بیستون تامین وابسته به مجموعه شستا بازدید کرد.

به گزارش کردپرس؛ به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» عصر امروز پنج‌شنبه با استقبال استاندار و جمعی از مدیران استانی به‌منظور حضور در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و بازدید از طرح‌های تولیدی وارد کرمانشاه شد.

وی در حاشیه بازدید از کارخانه بیستون تامین در شهرستان هرسین در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در سفر دور اوّل ریاست جمهوری برای حمایت از رشد تولید در کرمانشاه مصوبات خوبی اتخاذ شد.

مرتضوی افزود: مشکلات اجرای طرح‌های اشتغال‌آفرین در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمانشاه مطرح و برای تسریع در اجرای آنان تصمیم‌گیری خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه کرمانشاه مستعد رشد سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: برای تعادل‌بخشی به اشتغال‌آفرینی و گسترش عدالت اجتماعی نگاه ویژه‌ای به مناطق مرزی در دولت وجود دارد.

وی گفت: کرمانشاه در کاهش نرخ بیکاری در تابستان سال‌جاری کارنامه موفقی داشته و امیدواریم این مسیر تداوم یابد.

وی همچنین تاکید کرد که مشکلات کارخانه بیستون تامین در جلسات کاری در استانداری کرمانشاه بررسی و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ می شود.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا ) با بهره برداری رساندن و احداث کارخانه تولید کاغذ به ظرفیت سالانه ۷۵ هزار تن انواع کاغذ بسته بندی شامل تست لاینر، وایت تاپ، کرافت لاینر و فلوتینگ می‌تواند سهم مهمی در تامین مواد اولیه شرکت‌های کارتن سازی کشور و نیز  اشتغال مستقیم برای ۲۱۴ نفر و غیر مستقیم برای حدود هزار نفر در منطقه کم برخوردار هرسین در شرق استان کرمانشاه به همراه داشته باشد.

 استفاده از کاغذ باطله بعنوان مواد اولیه بجای چوب درختان، استفاده از سیستم تصفیه فاضلاب پیشرفته صنعتی جهت بازگشت مجدد ۶۰ درصد از آب مصرفی به چرخه تولید و همجواری با رودخانه گاماسیاب کرمانشاه این طرح را در قالب پروژه های دوستدار محیط زیست (صنعت سبز ) کشور قرار داده است.

شرکت صنایع کاغذ بسته بندی بیستون تامین از شرکت‌های تابعه هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

کد خبر 2762739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha