رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: دیدار با خانواده شهدا افتخاری بزرگ برای مسئولان است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدای کردستان مظلومانه به شهادت رسیدند، گفت: دیدار با خانواده شهدا افتخاری بزرگ و توفیق الهی برای مسئولان است.

به گزارش کرد پرس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در سفر به کردستان با خانواده شهیدان مسعود غمیان و داریوش چاپاری در سنندج دیدار کرد و ضمن ابلاغ پیام و سلام رئیس جمهور به خانواده های معظم شهدا، گفت: دیدار با خانواده شهدا افتخاری بزرگ و توفیق الهی است.

وی با بیان اینکه ما نیازمند دعای خیر خانواده های شهدا هستیم، اظهار کرد: همسران و مادران شهدا فرزندان برومندی تربیت کرده اند و امیدوارم غیرتمندانه راه پدران خود را ادامه دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شهدا چراغ راه ما هستند که اجر اخروی را بر اجر دنیوی ترجیح داده و با خدا و در راه خدا بودن را انتخاب و از کشور و مظلومان دفاع کردند و در این راه توسط دشمنان ترور شده و به شهادت رسیدند.

شهید حاج مسعود غمیان در روز ۲۸ مردادماه سال ۱۳۶۹ بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء از سوی گروهک های ضدانقلاب در جلوی در خانه شان ترور و شهید شد.

شهید داریوش چاپاری چندین بار مورد سوءقصد ضدانقلاب قرار گرفت تا اینکه سرانجام پس از عمری مجاهدت و فداکاری ۲۶ آذرماه سال ۱۳۸۴ در محله فیض آباد شهر سنندج ناجوانمردانه توسط ضد انقلاب ترور به شهادت رسید.

کد خبر 2762757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha