موضوع بازآفرینی شهری از سیاست های مهم دولت است

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور از اهداف پیش بینی شده در برنامه هفتم توسعه کشور در حوزه بازآفرینی شهری حمایت های لازم را خواهد داشت.

به گزارش کرد پرس، سیدمهدی نیازی در مراسم بهره برداری از پروژه های بازآفرینی شهری در استان کردستان، با اشاره به اینکه دولت سیزدهم  رسیدگی به مناطق محروم کشور را  در دستور کار خود دارد، گفت: از سیاست های مهم دولت موضوع بازآفرینی شهری است.

وی با اشاره به این که رویکرد دولت سیزدهم، رسیدگی به مناطق محروم کشور و جبران عقب ماندگی ها در این مناطق است، اظهار کرد: برنامه ریزهای عملیاتی باید در راستای جبران بخش زیادی از کاستی ها و عقب ماندگی گذشته در مناطق محروم کشور باشد.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه کشور که در مجلس شورای اسلامی در حال رسیدگی است، به موضوع بازآفرینی شهری و رسیدگی به بافت های فرسوره شهری نگاه ویژه ای شده است، افزود: عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه بازآفرینی قابل تقدیر است.

نیازی با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور از اهداف پیش بینی شده در برنامه هفتم توسعه کشور در حوزه بازافرینی شهری حمایت های لازم را خواهد داشت، ادامه داد: ما در تلاش هستیم براساس اهداف و قوانیی که در حوزه بازافرینی شهری وجود دارد تمرکز و اولویت منابع سازمان و بودجه کشور را در این حوزه سوق بدهیم.

کد خبر 2762772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha