شهرک صنعتی سنندج ۴ افتتاح شد

پروژه شهرک صنعتی سنندج ۴ در جریان دومین دور سفر استانی رئیس جمهور به کردستان امروز جمعه با حضور وزیر کشور و جمع دیگری از مسئولان کشوری و استانی به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش کرد پرس، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان در مراسم افتتاح شهرک صنعتی سنندج ۴، گفت: این شهرک جزو پروژه های نیمه تمامی بود که دولت سیزدهم آنرا تحویل گرفت و تکمیل آن در اولویت قرار داده شد.

حمیدرضا امانی افزود: پروژه جاده دسترسی به این شهرک صنعتی به طول ۲ کیلومتر تا خرداد سال جاری ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و از این ماه تا آبان با انجام کار جهادی به اتمام رسید.

وی اظهار کرد: این پروژه که ارزش روز آن افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال است به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان ایجاد خط انتقال آب این شهرک صنعتی را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان عنوان کرد و ادامه داد: خط انتقال آب شهرک سرنجیانه به طول ۱۵ کیلومتر بعد از گذشت ۲ سال آماده افتتاح شده است.

امانی کل هزینه انجام شده در شهرک صنعتی سنندج ۴ را بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: مطالعات و طراحی فاز دوم این شهرک صنعتی هم انجام شده و آماده برگزاری مناقصه و آغاز عملیات اجرایی است.

وی بیان کرد: شهرک فناوری در جوار فاز نخست شهرک صنعتی سنندج ۴ در زمینی به مساحت ۶ هکتار احداث می شود و این پروژه در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به کردستان کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: براساس برآوردهای انجام شده برای احداث زیرساخت های شهرک کارگاهی دانش بنیان استان نیاز به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

کد خبر 2762774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha