طرح ۷۴۴ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش در سقز و بانه به بهره برداری رسید

طرح ۷۴۴ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش با عنوان مهر ولایت امشب در سقز و بانه با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش کرد پرس، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در این مراسم که در سقز برگزار شد، گفت: در حال حاضر از مجموع ۲۳ هزار واحد مسکونی طرح ولایت، حدود ۱۰ هزار و ۲۵۰ واحد افتتاح و تحویل متقاضیان شده است.

وی احداث این منازل را اقدامی بزرگ در ارتش دانست و افزود: نیروی زمینی ارتش در امر ساخت مسکن و سرپناه ویژه همکاران پیشرو بوده و امیدواریم در یک برنامه ۵ ساله بتوانیم کل مشکلات مسکن نیروهایمان را برطرف کنیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در قالب این طرح برنامه ریزی شده تا مشکل مسکن همکاران با سنوات ۲۵ ساله به بالا برطرف و این عزیزان صاحب خانه شوند.

امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: برای آیندگان نیز برنامه ریزی شده تا با ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن شخصی دغدغه مسکن کارکنان ارتش برطرف شود.

وی یادآور شد: ما برنامه و هدف داریم تا به گونه ای برنامه ریزی صورت گیرد که کارکنان ارتش در یک سنین خدمتی و در پروسه خدمتی بدون خانه نباشند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امیدواریم با ساخت این  واحدهای مسکونی، بخش اعظمی از مشکلات بی منزل بودن کارکنان ارتش برطرف شود.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی گفت: اگر نیروی زمینی ارتش امروز درخشیده به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا است. ما در نیروی زمینی ارتش مسیر حرکت خود را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری دنبال می کنیم.

کد خبر 2762980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha