حمایت کمیته امداد کردستان از ۲۵ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: ۲۳ هزار دانش آموز و همچنین یک هزار و ۵۶۰ دانشجوی استان زیر پوشش حمایت های این نهاد هستند.

رضا طوسی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: در کردستان در بحث رفع سوءتغذیه ۲ هزار و ۵۰۰ مادر شیرده و کودکان دارای سوء تغذیه از طرف علوم پزشکی به کمیته امداد معرفی شده اند و به صورت ماهیانه خدماتی به آنها ارائه می شود.

وی اظهار کرد: ۸۵۶ نفر از دانش آموزان شرکت کننده در کنکور پشتیبانی و مشاوره های تحصیلی خود را از کمیته امداد دریافت کردند که از این تعداد ۱۸۵ نفر موفق به کسب رتبه زیر ۱۰ هزار شدند و ۹ نفر نیز رتبه سه رقمی را کسب کردند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان از حمایت کمیته امداد کردستان از ۳۷۰ دانش آموز نخبه استان خبر داد و افزود: ۲۳ هزار دانش آموز و همچنین یک هزار و ۵۶۰ دانشجوی استان زیر پوشش حمایت های این نهاد هستند.

طوسی با بیان اینکه از ابتدای سال آموزش مهارت زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به هزار و ۶۰۰ زوج جوان ارائه شده است، ادامه داد: ۷۸۹ سری جهیزیه نیز به نوعروسان اهدا شده و ۵۲۲ مورد نیز با همکاری سپاه بیت المقدس تا پایان هفته جاری اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد اشتغال و درآمد ثابت و پایدار ۲ هزار و ۲۸۰ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال صورت گرفته است، یادآور شد: بالغ بر ۲۴۴ میلیارد تومان توسط بانک های عامل تسهیلات اشتغالزایی به این افراد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان از به کارگیری ۱۷ نفر از جوانان زیر ۴۰ سال در مجموعه مدیریتی کمیته امداد در سطح استان خبر داد و بیان کرد: در این زمینه جز استان های برتر کشور هستیم.

کد خبر 2763140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha