استقرار ۱۶ دستگاه مینی بوس و سواری برای جابجایی مسافران قطار سنندج

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در روزهای سه شنبه و جمعه که قطار سنندج به سمت تهران و برعکس حرکت می کند، ۶ دستگاه مینی بوس و ۱۰ دستگاه سواری در ترمینال سنندج و ایستگاه قطار مستقر شده اند.

فرزاد حسنی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: براساس برنامه، قطار سنندج ساعت ۱۰ شب سه شنبه و جمعه راهی تهران می شود و در همین ۲ روز نیز ساعت ۱۰ صبح از تهران به سمت سنندج حرکت می کند.

وی اظهار کرد: بر این اساس و با توجه به زمان بندی برنامه حرکت قطار سنندج در روزهای سه شنبه و جمعه و به منظور تسهیل رفت و آمد مسافران از داخل شهر به ایستگاه قطار، ماشین های سواری و مینی بوس در ترمینال سنندج و ایستگاه قطار مستقر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان افزود: در حال حاضر ۶ دستگاه مینی بوس و ۱۰ دستگاه سواری در حال خدمت رسانی هستند و در صورت نیاز، این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

حسنی به کرایه جابجایی مسافران نیز اشاره کرد و ادامه داد: کرایه ماشین های سواری برای هر نفر ۳۰ هزار تومان و مینی بوس نیز برای هر نفر ۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد از تردد با وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند چرا که مزایایی چون بیمه مسافر در رفت و آمد ها قابل استفاده است.

کد خبر 2763207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha