اهدای ٥۲۲ کمک جهیزیه به نوعروسان کردستانی

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: به منظور حمایت از کالای ایرانی کلیه جهیزیه تهیه شده برای نوعروسان در داخل کشور، در کارخانجات ایرانی و توسط کارگر ایرانی ساخته شده است.

به گزارش کرد پرس، سردار سیدضیاءالدین حزنی در مراسم اهدای ۵۲۲ سری جهیزیه به نوعروسان کردستانی تحت پوشش کمیته امداد، گفت: تا به امروز ۳ هزار و ٨۰۰ جهیزیه توسط کمیته امداد و سپاه تهیه شده که وقتی این تعداد ضرب در کل کشور شود رقم بزرگی خواهد شد.

وی اظهار کرد: همه جهیزیه اهدایی به نوعروسان، توسط کارخانجات ایرانی تهیه می شود و ما هیچگونه تعطیلی در این نوع کارخانه ها نداریم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه این طرح در جوار امام رضا (ع) بسته شده است، افزود: سراسر این طرح همراه با خوشحالی بوده و جهیزیه تهیه شده همگی در داخل کشور، در کارخانجات ایرانی و توسط کارگر ایرانی و برای عروس و دامادهای ایرانی تهیه شده است.

سردار حزنی ادامه داد: این طرح در ابتدا شامل افراد بی سرپرست، مددجویان کمیتهامداد و افراد دارای معلولیت است، لذا باید افرادی را که واجد شرایط هستند شناسایی و به آن ها جهیزیه اهدا شود.

وی یادآور شد: ضروری است که کلیه اخبار مربوط به اقدامات انجام شده و اهدای جهیزیه به مردم و جامع انعکاس داده شود.

اهدای ٥۲۲ کمک جهیزیه به نوعروسان کردستانی

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه خوشبختانه خدمات دهی سپاه به مردم در جای جای میهن اسلامی برهمگان مشهود است، بیان کرد: این اقدامات خداپسندانه در سال های اخیر تکرار و به همت سپاه در مناطق مختلف استان کردستان برگزار شده است.

سردار گشتاسبی به ارائه آماری از سال ۱۳٨٨ تا سال ۱٤۰۲ در حوزه تهیه و تحویل جهیزیه به نوعروسان پرداخت و گفت: تاکنون ۳ هزار جهیزیه با همکاری ادارهکل کمیته امداد و ٨۰۰ سری جهیزیه مربوط به سپاه تهیه و تا پایان سال اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز ۳۹۷ هزار و ۲٥٤ بسته معیشتی به مردم نیازمند استان کردستان توزیع شده است، افزود: ۵ هزار بسته لوازم التحریر نیز در بین دانش آموزان نیازمند کردستانی توزیع شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه در حوزه ساخت و مرمت منزل مسکونی تاکنون قریب به ۶۵۷ واحد در حوزه ساخت و مرمت اقدام شده است، اظهار کرد: همچنین در بحث اشتغالزایی جوانان برای ۶ هزار نفر ایجاد اشتغال شده است.

ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: خدمات ارزنده ای از سوی دلسوزان واقعی مردم و دغدغه مندان واقعی نظام جمهوری اسلام و مردم و ملت ایران در راستای رفع نیاز نیازمندان در سراسر کشور انجام شده است.

رضا طوسی ادامه داد: همچنین از سنوات گذشته سپاه پاسداران به صورت ویژه و خاص خدمات ویژهای را در کردستان ارائه دادهاند که جای بسی تشکر و قدردانی است.

وی یاداور شد: ساخت بیش از ۵۰۰ مسکن محرومین، توزیع هزاران بسته معیشتی از خدمات ارزنده سپاه در استان است و در حال حاضر ساخت یک هزار و ۲۰۰ مسکن برای مددجویان کمیته امداد با همکاری بخش محرومیت زدایی سپاه در دست اقدام است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: امروز ۵۲۲ جهیزیه که هدیه مقام معظم رهبری به نوعروسان است، تهیه و اهدا خواهد شد.

کد خبر 2763311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha