خواستگار ناکام عامل انتشار تصاویر دختر آبدانانی

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری خواستگار ناکام به دلیل انتشار تصاویر خصوصی دختر جوانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ نوروز شریعتی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی با همراه داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا شهرستان و ارائه مستنداتی مدعی شد که فرد یا افرادی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با انتشار مطالب کذب و تهدید آمیز و ارسال تصاویر خصوصی برای بستگانش قصد بدنام کردن وی را دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا باتوجه‌ به اظهارات شاکی و ادله جمع آوری شده، با بهره گیری از امکانات فنی و تخصصی در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار شد.

وی بیان داشت: برابر اظهارت متهم، که خواستگار سابق شاکی بوده پس از مواجه شدن با ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس فتا به بزه ارتکابی اعتراف و هدف خود را انتقام جویی به دلیل شنیدن جواب منفی از وی عنوان کرد.

سرهنگ شریعتی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده جهت سیر مراحل اداری به مرجع قضائی ارجاع داده شد، به شهروندان توصیه کرد: برابر قانون هر گونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر امری مهم محسوب می شود.

کد خبر 2763397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha