انتقاد صادقانه و منصفانه رسانه‌ها بهترین هدیه به استاندار / نقد مدیران مصداقی باشد نه کلی‌گویی

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست هنرمندان و فعالان رسانه‌ای جبهه‌ انقلاب استان، بهترین هدیه اهالی رسانه به خود را انتقادی صادقانه و منصفانه دانست و گفت: رسانه‌ها در راستای تقویت همه‌جانبه‌ استان ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا خاطرنشان کرد: استان ایلام ۱۶ سال در مقام مقایسه با سایر استان‌ها از توسعه عقب افتاده است و با وجود این عقب‌افتادگی‌ها، اما تلاش‌های فراوانی برای جبران این فاصله شده که البته هنوز جای کار بسیار دارد.

وی بیان کرد: در این دولت و در مقام مقایسه با سایر دولت‌ها، خدمات بیشتری انجام شده است به‌طوری که در این دولت بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌ اربعین هزینه شده که ۵ هزار میلیارد تومان آن در راستای توسعه‌ زیرساخت‌های جاده‌ای منتهی به مهران بوده است.

استاندار ایلام ادامه داد: بهترین هدیه‌ رسانه‌ها به بنده این است که نقایص و عیب‌ها را شفاف، منصفانه و صادقانه منعکس کنند و ما هم استقبال می‌کنیم.

بهرام نیا افزود: البته در بیان مطالب باید انصاف هم رعایت شود و چنانچه نقدی بر مدیری وجود دارد، چه در قلم و چه در نوشتار، به‌صورت مصداقی بیان شود و از کلی‌گویی پرهیز شود تا در حق مدیرانی که خدمت می‌کنند جفا نشود. 

او گفت: اگر به این جمع‌بندی رسیدیم که مدیری ضعیف است، نفر دیگری را به‌عنوان جایگزین انتخاب خواهیم کرد و حتی از پیشنهاد رسانه‌ها برای معرفی مدیران انقلابی استقبال می‌کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه بسیج در کشور رزومه کاملا درخشانی دارد، تأکید کرد: امروز جهاد خبرنگاران در برابر امپراتوری رسانه این است که در صحنه باشند و قلم بزنند و نگذارند جای جلاد و شهید عوض شود.

کد خبر 2763544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha