پروژه برج هنر ایلام از محل مولدسازی اموال مازاد تکمیل می‌شود

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: برج هنر شهر ایلام از اعتبارات محل مولدسازی اموال مازاد اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار با قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا عنوان کرد: در تکمیل برخی پروژه‌های استان باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود تا شاهد بهره‌برداری از طرح ها در موعد مقرر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مولدسازی اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید دولت سیزدهم است و از محل فروش اموال مازاد می‌توان پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف را تکمیل کرد.

بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به بحث احیای واحدهای راکد در استان، خاطرنشان کرد: ۷۱ میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی استان اختصاص داده شده است که بنا به درخواست صاحبان واحدها تولیدی راکد و داشتن شرایط تعریف شده تا سقف ۵ میلیارد تومان این تسهیلات تبصره ۱۸ به متقاضیان اعطا می‌شود.

گفتنی است در خصوص تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایلام نیز مقرر شد نشستی مشترک به ریاست استاندار ایلام و با حضور مدیرعامل پتروشیمی و مدیرعامل آب و فاضلاب استان تا پایان ماه جاری برگزار شود.

به گزارش کردپرس، بررسی واگذاری پروژه های عمرانی (بند الف تبصره ۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲) با حضور دستگاه‌های اجرایی، بررسی و تصویب طرح های نهضت احیا واحدهای اقتصادی استان و بازنگری طرح جامع دهلران از جمله دستور کارهای نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بود.

کد خبر 2763638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha