اتحادیه میهنی کردستان و جماعت عدالت: برای بهبود وضعیت معیشت حقوق بگیران باید نهایت تلاش به کار گرفته شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان- اتحادیه میهنی کردستان و جماعت عدالت کردستان خواستار آن هستند که تمام احزاب کردستانی برای حل مشکل حقوق بگیران اقلیم کردستان تلاش کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری زمن پرس، روز شنبه(2023/11/25)، بافل جلال طالبانی رئیس اتحادیه میهنی کردستان در رأس یک هیئت بلند پایه با جماعت عدالت کردستان دیدار کرد و مورد استقبال علی باپیر، رئیس جماعت عدالت و هیئت بلند پایه جماعت عدالت قرار گرفت.

اتحادیه میهنی و جماعت عدالت بیانیه ای مشترک درباره این نشست منتشر کرده اند که در آن آمده است:" در این نشست درباره وضعیت سیاسی اقلیم، عراق و منطقه گفت و گو شد و همچنین بر لزوم حفاظت از عالی ترین منافع مردم و خاک کردستان تاکید شد، همه احزاب باید برای حل ریشه ای مشکل معیشت شهروندان و حقوق بگیران تمام تلاش خود را بکار بگیرند"

همچنین اشاره شده است:" در این دیدار با نگرانی بر ضرورت تداوم گفتگوهای میهنی در اقلیم کردستان تاکید کردند. بە گونەای که در مسایل سرنوشت ساز، اتحاد میهنی به دست آید و گفتمان میهنی واحدی که برآمده از بینش عالی کردستانی باشد به بغداد ارائه شود. به این منظور، لازم دانستند که تلاشها را انسجام بخشند و موانع پیش روی تعامل جریانهای سیاسی را مرتفع سازند.

بر اساس این بیانیه مشترک، وضعیت ناخواسته منطقه و موضوع انتخابات دو موضوع دیگری بود که با جزئیات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آنها همچنین بر لزوم حفظ ثبات امنیت و صلح اقلیم کردستان و رفع موانع سر راه انتخابات به گونه ای تاکید کردند که تمام تلاش ها برای برگزاری به موقع انتخاباتی پاک و عادلانه که خواسته همگان را برآورده کند، انجام شود.

کد خبر 2763641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha