آغاز توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: توزیع گوشت مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۶۹ هزار تومان با هدف تعادل و تنظیم بازار آغاز شد.

به گزارش کردپرس؛ سعید جوادی اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ کشتار روز ۱۵ تن مرغ منجمد به قیمت کیلویی ۶۹ هزار تومان در سطح فروشگاه‌های استان کرمانشاه توزیع و در دسترس شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: روز پنجشنبه ۱۰ تن دیگر مرغ منجمد در سطح این شهرستان به همین قیمت توزیع و در اختیار عموم مردم گذاشته شد تا شهروندان مشکلی در تامین گوشت مرغ نداشته باشند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت گوشت مرغ طی روزهای اخیر در بازار یادآور شد: یکی از ابزارهای موثر در کنترل قیمت بازار مرغ تزریق مرغ منجمد با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌های استان کرمانشاه است که در این راستا تاکنون ۲۵ تن توزیع شده است.

جوادی با بیان اینکه به منظور تعادل بخشی به بازار روند توزیع مرغ منجمد همچنان تداوم خواهد شد ادامه داد: در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۴۸۵ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در سطح استان توسط عاملان توزیع و با نظارت لازم کارشناسان این سازمان توزیع شده است.

وی افزود: به منظور تعادل در توزیع گوشت قرمز نیز توزیع گوشت گوسفندی گرم در سطح فروشگاه‌های افق کوروش در استان آغاز و در حال توزیع است .

کد خبر 2763679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha