اختصاص ۱۲٠٠ میلیارد تومان از اعتبارات آب های مرزی به استان ایلام

سرویس ایلام - مشاور وزیر جهاد کشاورزی در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از اختصاص ۱۲٠٠ میلیارد تومان از اعتبارات آب های مرزی به استان ایلام خبر داد و گفت: باید تلاش شود کشت قراردادی در ایلام بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مجید موسوی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: اساس و پایه فعالیت‌های حوزه آب و خاک در بخش امور زراعی، باغبانی، دامداری و غیره است که از این حیث استان مرزی ایلام در جایگاه مناسبی قرار دارد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: استان ایلام قطب دامداری و کشاورزی است و باید تلاش شود کشت قراردادی در این استان بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

موسوی با بیان اینکه در خصوص رفع تداخلات اراضی نیز استان ایلام از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است، گفت: علاوه بر این کارهای مناسبی در راستای اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای استان با توجه به وجود اراضی دیم آغاز شده است که امیدواریم استمرار داشته باشد.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این مراسم گفت: سازمان جهاد کشاورزی یکی از دستگاه های گسترده است که دارای دامنه ای وسیع و تاثیر گذار در جامعه در بخش های مختلفی چون اشتغال و تولید است.

وی عنوان کرد: بخش های کشاورزی و دامپروری محور توسعه اقتصادی و اشتغال استان مرزی ایلام هستند و این مهم مسئولیت در این دستگاه را بسیار سنگین کرده است.

در این آیین از زحمات دو ساله "آذرنوش عموزاده" تقدیر و "حشمت عزیزان" به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام منصوب شد.

کد خبر 2763823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha