اختلافات ملکی عامل قتل شهروند ایلامی با سلاح گرم

سرویس ایلام - پلیس در خصوص نزاعی که امروز در یکی از پاساژهای شهر ایلام رخ داد و منجر به کشته شدن یک شهروند با سلاح گرم شد، به رسانه ها توضیحی ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: اختلافات قبلی و ملکی باعث  قتل شهروند ایلامی شد.  
 
سرهنگ خداداد رشیدی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از پاساژهای شهر ایلام بلافاصله اکیپ های گشت انتظامی به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد فردی به دلیل اختلافات ملکی به سمت دو نفر از شهروندان تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.
 
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در جریان این تیراندازی یک نفر فوت و یک نفر دیگر زخمی شده است، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در همان لحظات اولیه یک نفر مظنون به همدستی با قاتل را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه با تحقیقات صورت گرفته علت و انگیزه این حادثه اختلافات قبلی و ملکی اعلام شده است، ادامه داد: با توجه به هویت مشخص قاتل، دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار مقام قضائی و پلیس استان قرار دارد.
 
سرهنگ رشیدی خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه و با قدرت برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 2763824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha