دستور رئیس قوه قضائیه جهت شفاف سازی تعطیلی پتروشیمی دهلران

سرویس ایلام - حسب دستور رئیس قوه قضائیه، رئیس دادگستری شهرستان دهلران از آخرین وضعیت پروژه در حال ساخت پتروشیمی دهلران بازدید و خواستار شفاف سازی در خصوص علل تعطیلی آن شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سیدرضا صلاح الدینی  با بیان اینکه درمرداد ماه سال جاری رئیس کل و دادستان استان و مجموعه دستگاه قضا در شهرستان از پروژه بازدید میدانی داشتند، بیان کرد: در آن زمان مسئولان پتروشیمی عنوان کردند ۲ هزار نفر پرسنل در بخش‌های مختلف مشغول به کار هستند و پروژه تعطیل نخواهد شد ولی امروز ما شاهد تعطیل شدن کامل پروژه هستیم.

او گفت: آمار پرسنل شاغل در این پروژه، تعداد پیمانکار فعال، میزان پیشرفت، عمده مشکل تعدیل نیروها و پیمانکاران و از همه مهم تر علت تعطیل شدن این پروژه از جمله مواردی است که باید شفاف در اختیار دستگاه قضا قرار بگیرد.

وی افزود: دستگاه قضا و در رأس آن رئیس قوه قضائیه برای برون رفت از شرایط فعلی در تلاش هستند تا گره گشایی کنند و این امر مستلزم ارائه آمار دقیق از سوی مسئولان پتروشیمی است.

رئیس دادگستری دهلران با اشاره به اینکه این پروژه در بحث ایجاد اشتغال برای استان ایلام به خصوص شهرستان بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: در زمینه تعطیلی پتروشیمی دهلران باید مدیران شفافیت لازم را داشته باشند.

صلاح الدینی اظهار داشت: قطعاً دستگاه قضا موارد مطرح شده مسئولان پتروشیمی دهلران را مورد راستی آزمایی قرار خواهد و در صورت عدم اثبات قابلیت پیگیری قانونی و قضائی در پی خواهد داشت و می‌طلبد سرمایه گذار با قاطعیت همراهی کند.

رئیس دادگستری دهلران افزود: اگر به هر دلیلی دستگاه‌های قضا با توجه به تاکید مقام عالی دستگاه قضا به این نتیجه برسند که سرمایه گذار تمایل و انگیزه لازم را ندارد، از روش‌های قانونی استفاده خواهیم کرد تا کار به نفع مردم و جوانان منطقه که همان اشتغال باشد به سرانجام برسد.

کد خبر 2763940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha