بازدید شبانه از کشتارگاه مرغ سنندج/گشت های مشترک در بازار کردستان افزایش می یابد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان با همراهی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و شماری از بازرسین مربوطه به صورت شبانه از کشتارگاه مرغ سنندج بازدید کردند.

به گزارش کرد پرس، حسین رحیمیان شنبه شب با همراهی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل دامپزشکی و شماری از بازرسین مربوطه از کشتارگاه مرغ پر سنندج بازدید کردند.

در جریان این بازدید سرزده، فعالیت های کشتارگاه مرغ سنندج مورد ارزیابی قرار گرفت و تذکرات لازم در حوزه های مختلف از جمله لزوم درج قیمت بر روی بسته بندی مرغ به متولیان امر داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ضمن تاکید بر لزوم تشدید بازرسی و نظارت ها بر بازار استان کردستان، اظهار کرد: بازدید سرزده امشب در راستای نظارت بر وضعیت بازار مرغ استان کردستان صورت گرفت.

حسین رحیمیان ادامه داد: متاسفانه طی چند روز اخیر وضعیت بازار مرغ در استان کردستان با مشکلاتی مواجه شد و در بازدید امشب هم روند کشتار مرغ و هم روند توزیع آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی ضمن تاکید بر لزوم تداوم گشت های مشترک در بازار استان کردستان به ویژه در زمینه گوشت مرغ، اظهار کرد: گشت های مشترک با همراهی و همکاری سایر سازمان های مسئول به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و در این زمینه اداره کل تعزیرات حکومتی از تمامی ظرفیت های خود برای آرامش بازار بهره برداری خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: خوشبختانه با توجه به اقدامات صورت گرفته، انشالله ما دیگر شاهد کمبود مرغ در بازار نباشیم و در کنار این مهم سعی می کنیم که با نظارت بهتر، از هر گونه افزایش قیمت غیرواقعی نیز جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: میانگین مصرف روزانه گوشت مرغ در استان کردستان حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ کیلو است که ما دیروز و امروز میزان کشتار را به بیش از ۲۰۰ کیلو افزایش داده ایم.

پیمان اسکندری بیان کرد: با توجه به افزایش میزان کشتار، خوشبختانه امروز هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین گوشت مرغ در استان کردستان نداشتیم و این روند را تا ثبات و آرامش بازار ادامه خواهیم داد.

وی ضمن اعلام آمادگی در راستای همکاری و تعامل با اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان، افزود: سازمان جهاد کشاورزی نیز از ظرفیت های در اختیار خود در راستای نظارت مستمر بر بازار استفاده خواهد کرد.

در جریان این بازدید مدیر کشتارگاه مرغ پر سنندج و همچنین عوامل فنی شاغل در این واحد گزارش کاملی از روند کشتار مرغ و نحوه عرضه آن به بازار را ارائه کردند.

کد خبر 2763950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha