توسعه پایدار با نگاه به آینده و استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی میسر است

رئیس دانشگاه کردستان گفت: ساختار اساسی توسعه پایدار در هر کشوری با نگاه به آینده و با استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی میسر است.

به گزارش کرد پرس، حامد قادرزاده روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه کردستان، گفت: امروز دانشجویان مایه مباهات بوده و نقش بسیار مهمی می توانند در مبارزه با فساد و ایجاد روشنگری داشته باشند.

وی اظهار کرد: دانشجو هر روز باید به شرط شناخت درست از شرایط و علاقه به کشور، اقوام و مذاهب، در جهت مطالبات درست گام بردارد.

رئیس دانشگاه کردستان با بیان اینکه دشمن تلاش می کند با جنگ رسانه ای نسل جوان را از مسیر درست باز دارد، افزود: دانشجویان نماد آینده نگاری و استقامت در راه حفظ ارزش ها و تمامیت ارضی کشور و تلاش برای توسعه پایدار هستند.

قادرزاده ادامه داد: کشور سرمایه های ارزشمند و رهبران بزرگی برای هدایت جامعه در دامن خود پرورانده است و باید از این ظرفیت ها برای توسعه کشور بهره برد.

وی یادآور شد: اگر هجمه های زیادی به کشور وارد می شود سابقه تاریخی دارد؛ چرا که در قالب قراردادهای منعقد شده، قصد داشتند خاک ایران را تصرف کنند.

رئیس دانشگاه کردستان ثمره انقلاب اسلامی را بیداری و هوشیاری با تکیه بر دانش و دین دانست و بیان کرد: نظام بر اساس قانون اساسی و دین اسلام حفظ ارزش های انسانی را به عنوان گفتمان ویژه مد نظر دارد و از مدیران نیز همین رویه را می خواهد.

قادرزاده بر لزوم وجود گفتمان سازی ارزشی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: با این شیوه روحیه و خلاقیت دانشجو در جامعه شکوفا می شود.

وی با بیان اینکه ساختار اساسی توسعه پایدار با نگاه به آینده و با استفاده از سرمایه های ارزشمند میسر است، اظهار کرد: اختلاف امت رحمت است و در این تفاوتهاست که از رکود جامعه به دلیل یکنواختی جلوگیری می شود.

کد خبر 2764132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha