سهم شیرخشک یارانه ای کودکان، ماهیانه 10 قوطی است

سرویس کرمانشاه _ رییس اداره فراورده های طبیعی سنتی و مکمل گفت: کودکان نیازمند به استفاده از شیر خشک های معمولی (رگولار) با ارائه کد ملی و تاریخ تولد به داروخانه ها می توانند ماهیانه تا ۱۰ قوطی شیرخشک با قیمت یارانه ای و ۱۰ قوطی با قیمت مصوب دریافت کنند.

به گزارش کردپرس؛ دکتر حمید رضا ناصری در جلسه ای که  درخصوص هماهنگی اصلاح سیاست ارزی شیرخشک در معاونت غذا و دارو برگزار شد گفت: در این طرح مابه التفاوت قیمت شیر خشک یارانه ای بوسیله بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

وی افزود: انتظار داریم انجمن داروسازان در جهت همراهی و همکاری بیش از پیش داروخانه ها و بیمه سلامت استان مبنی بر پرداخت به موقع مطالبات داروخانه ها همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند.

در ادامه این نشست دکتر رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت استان آمادگی لازم در پرداخت به موقع مطالبات داروخانه ها مانند طرح دارویار به صورت ماهیانه را دارد.

دکتر مهدی مجرب معاون غذا و دارو نیز در پایان به همراهی و همکاری کلیه اعضا در اجرای هرچه بهتر این طرح به منظور جلوگیری از قاچاق شیرخشک و رسیدن شیرخشک به دست مصرف کنندگان واقعی تاکید کرد.

کد خبر 2764212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha