پاداش ۲۰ میلیارد تومانی برای مشترکان برق خانگی در کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: در ۳ ماه تابستان سال جاری، ۲۶۸ هزار و ۵۴ مشترک خانگی رقمی بیش از ۲۰ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند.

به گزارش کرد پرس، هیوا لهونیان گفت: هرساله متناسب با میزان همکاری مشترکان بخش های مختلف در ایام اوج مصرف برق، پاداش های ویژه ای از طریق صورتحساب های برق مصرفی اعمال می شود که در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جمعاً مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان پاداش همکاری بخش خانگی در طرح های مدیریت مصرف اهدا کرده است.

وی اظهار کرد: از مجموع یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۵۱۳ قبض صادر شده برای مشترکان بخش خانگی استان کردستان در بازه زمانی ۱۵ خرداد ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری، میزان ۳۸۰  هزار و ۹۹۷ صورتحساب مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: میزان ۲۶ درصد از مشترکان خانگی استان کردستان در تابستان امسال مشمول پاداش شدند و مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند که در صورتحساب های برق مصرفی به صورت های بستانکاری، قبض رایگان و یا به صورت کاهش در مبلغ صورتحساب، اعمال شد.

لهونیان ادامه داد: در سال جاری با بهره گیری از شیوه های مختلف اطلاع رسانی، همکاری مطلوب مشترکان بخش خانگی و نصب و راه اندازی تجهیزات هوشمند لوزام اندازه گیری در سطح شبکه توانستیم از رشد نامتعادل مصرف در تعرفه خانگی جلوگیری کنیم و شبکه ای پایدار را مدیریت کنیم.

وی یادآور شد: مدیریت بار منحصر به فصل تابستان نیست، بلکه لازم است در تمامی فصول سال حتی در فصل زمستان به جهت وابستگی نیروگاه های تولید برق به گاز مصرفی این مهم رعایت شود و مصرف انرژی مشترکین پر مصرف در طول دوره های مختلف  کنترل و پایش شود.

کد خبر 2764232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha