آموزش و پرورش برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کند

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به ضرورت جذب مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: آموزش و پرورش با برخورداری از جامعه هدف گسترده در جذب مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو تلاش کند.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج بکارگیری ۴ راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را ضامن برگزاری انتخاباتی سالم دانست و گفت: همه باید این ۴ راهبرد را با جدیت دنبال کنیم که مشارکت حداکثری، رقابت سالم و با امنیت کامل را در انتخابات شاهد باشیم.

وی بر ایجاد فضای پر شوری برای انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری تاکید کرد و اظهار کرد: نواحی آموزش و پرورش در شهرستان سنندج تلاش کنند تا بتوانیم نیروی اجتماعی فرهنگیان را در راستای تشویق مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش سنندج بر ضرورت مقاوم سازی و نوسازی مدارس تأکید کرد و ادامه داد: کمیته ای با مسئولیت معاون عمرانی فرمانداری تشکیل شود و مدارسی که از لحاظ سازه ای مشکلاتی دارند را بازدید کنند و گزارش آن برای تصمیم گیری به شورای آموزش و پرورش ارائه شود.

عسکری با اشاره به پوشش تحصیلی ۸۷ درصدی در شهرستان سنندج، یادآور شد: مدارس دولتی و غیردولتی کلاس های فوق برنامه به منظور تقویت بنیه علمی و آموزشی دانش آموزان در قالب کلاس های تقویتی در ۴ بخش از جمله دروس تخصصی، دروس عمومی و فعالیت های پرورشی برگزار کنند.

کد خبر 2764264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha