۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
سه شنبه برفی در راه کردستان

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی کردستان از اواخر روز سه شنبه، استان کردستان در دامنه فعالیت امواج بارشی قرار می گیرد که سبب بارش باران و برف در استان خواهد شد.

به گزارش کرد پرس، از اواخر روز سه شنبه تا ظهر روز پنجشنبه استان کردستان در دامنه فعالیت امواج بارشی قرار می گیرد که پیش بینی می شود فعالیت سامانه مذکور به سبب بارش برف در بعضی از ساعات روز چهارشنبه به ویژه برای گردنه ها، جاده ها و ارتفاعات استان در محدوده هشدار سطح نارنجی باشد.

افزایش پوشش ابر، مه، وزش باد و رگبار باران با احتمال رعد و برق از دیگر پیامدهای این سامانه بارشی است که احتمال آبگرفتگی موقت معابر و اختلال در ترددهای بین شهری و روستایی نیز وجود دارد.

طی این مدت بارش ها کل استان را در بر خواهد گرفت اما انتظار داریم شدت و مقدار بارش ها در نیمه غربی و تا حدودی جنوبی استان از جمله در شهرستان های، بانه، مریوان سروآباد، کامیاران، غرب سنندج، سقز، دیواندره و بخش های شمالی شهرستان بیجار بیشتر از سایر نقاط استان باشد.

همچنین از روز چهارشنبه تا جمعه به تدریج میانگین دمای شبانه روزی استان ۶ تا ۸ درجه سانتی گراد کاهش یافته و هوای سطح استان سردتر و شرایط یخبندان شبانه و صبحگاهی حاکم خواهد شد.

کد خبر 2764281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha