تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در شرکت پالایش گاز ایلام

سرویس ایلام - با حضور جمعی از مسئولین، خانواده شهدا و جمعی از مردم و کارکنان پالایشگاه گاز ایلام، امروز طی آیینی پیکر یک شهید دفاع مقدس در شرکت پالایش گاز استان تشییع و تدفین شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، روح‌الله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز استان ایلام در این مراسم عنوان کرد: در زمان جنگ تحمیلی و در دوران دفاع مقدس، مردم استان ایلام بیش از ۳ هزار شهید تقدیم نظام و آرمان‌ های انقلاب کردند که از این تعداد ۱۸۶ شهید آن مربوط به شهرستان چوار بوده است.

با اشاره به اینکه امروز در مراسم تشییع و تدفین این شهید گمنام مادران شهدا حق مادری را به جا آوردند، تصریح کرد: شهدا با نثار خون خود، امنیت و آرامش را برای کشورمان به ارمغان آورده اند و مسئولان و آحاد مختلف مردم وظیفه سنگینی نیز در قبال خون آنان دارند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه شهدا با اهدا جان خود تلاش کردند تا دفاع از ولایت و امامت در طول تاریخ استمرار داشته باشد، تصریح کرد: برخلاف شهدا امروزه برخی ها به دنبال نام خود هستند و کارهای ناکرده خود را تبلیغ می کنند که این موضوع با راه و روش شهدا متفاوت است.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز با اشاره به اینکه غرب و شرق و متحدان آنها در منطقه بدنبال این بودند که از حاکمیت اسلام نامی نماند اما همین شهدا نام اسلام را بر سر زبان ها آوردند، تصریح کرد: غرب و شرق و متحدانشان در منطقه به دنبال این بودند تا از حاکمیت اسلام و قرآن جلوگیری کنند و آن‌ها با همه امکانات آمده بودند تا کمر این نظام را بشکنند اما این شهدا و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بودند که در مقابل آنها ایستادند.

کد خبر 2764575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha