اصلاح نقاط حادثه خیز تاثیر به سزایی در ارتقای ایمنی دارد

رئیس دادگستری شهرستان کامیاران در بازدید از نقاط حادثه خیز و پر تصادف جاده های شهرستان بر تاثیر اصلاح یا حذف نقاط حادثه خیز در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی تاکید کرد.

به گزارش کرد پرس، منصور مهدوی در راستای حفظ حقوق عامه به اتفاق مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای کامیاران از نقاط حادثه خیز و پر تصادف جاده های شهرستان بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدید رئیس دادگستری شهرستان کامیاران با بیان اینکه نقاط حادثه خیز محور های مواصلاتی از عوامل بروز تصادفات و سوانح رانندگی در این شهرستان است، گفت: اصلاح یا حذف نقاط حادثه خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی و کاهش خسارات دارد.

مقدمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کامیاران نیز اظهار کرد: اقدامات زیادی از جمله تعریض جاده ها در اکثر محورها، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، ایجاد روشنایی، خط کشی وسط و دوطرف جاده، شانه سازی دو طرف جاده در محور های فرعی، و آزادسازی حریم جاده ها انجام گرفته است که انجام بعضی اقدامات نیاز به حمایت دستگاه قضایی دارد.

در ادامه مهدوی رئیس دادگستری کامیاران ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته توسط اداره مربوطه، اثربخشی اقدامات صورت گرفته، با توجه به اجرای فنی و رفع نواقص نقاط حادثه خیز، قابل مشاهده بوده و موجب کاهش تصادفات، تلفات جاده ای و به حداقل رسیدن نقاط حادثه خیز در شهرستان شده که نشانه شناخت صحیح از مشکلات و رفع به موقع آنهاست و بر حمایت دستگاه قضایی شهرستان از این مجموعه تاکید کرد.

کد خبر 2764599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha