شرکت گاز ایلام و تصفیه خانه ایوان ۲ واحد خدماتی سبز کشور شدند

سرویس ایلام - شرکت گاز استان ایلام و تصفیه خانه ایوان به عنوان صنایع سبز حامی محیط زیست کشور شناخته شده و در آیینی از آنها تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی‌ و خدماتی سبز، شرکت گاز استان ایلام و تصفیه خانه ایوان موفق به دریافت عناوین واحد خدماتی سبز و شایسته تقدیر شدند.

ایرج حشمتی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: شرکت گاز استان با مدیریت، آینده نگری و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان داخلی و آخرین یافته های علمی جهان، دور اندیشی و پاسداری از محیط زیست را در سرلوحه کاری خود قرار داده است.

علیرضا محمدی مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان ایلام در این خصوص عنوان کرد: شرکت گاز استان ایلام موفق به گازرسانی برای تمام شهرها و ۹۸ درصد مناطق روستایی و صنایع در استان شده و ارائه آموزش های عمومی در راستای کاهش مصرف گاز، مشارکت در مسئولیت های اجتماعی زیست محیطی و برگزاری کارگاه های ترویجی زیست محیطی برای کارکنان شرکت از جمله دلایل برگزیده شده این شرکت بود.

او در خصوص تصفیه خانه ایوان نیز گفت: تهیه و نصب جدیدترین تجهیزات و امکانات، رعایت استانداردها در کیفیت ورودی و خروجی آب و پساب، مدیریت بهینه پساب، اهتمام به انجام مسئولیت های اجتماعی زیست محیطی، مدیریت سبز پساب، کاهش آلودگی‌های زیستی، ایجاد فضاهای سبز، داشتن واحد HSE (بهداشت، ایمنی و سلامت) برگزاری کارگاه های آموزشی زیست محیطی برای کارکنان، آموزش همگانی برای رعایت مصرف آب از جمله شاخص هایی بود که توسط صنعت خدماتی تصفیه خانه ایوان رعایت شده بود.

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام نیز در این خصوص به خبرنگار ما از برگزاری دوره های آموزشی به منظور ارتقای دانش و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در این مجموعه خبر داد و گفت: مدیریت مصرف انرژی و جایگزینی انرژی پاک و تجدید پذیر و رعایت الزامات زیست محیطی در اجرای پروژه های مختلف و... تنها بخشی از اقدامات این شرکت بوده است.

کد خبر 2764620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha