با هرگونه تخلف انتخاباتی مدیران ایلام برخورد قاطع می‌شود

سرویس ایلام - معاون عمرانی استاندار ایلام و رئیس هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان ایلام عنوان کرد: با هرگونه تخلف انتخاباتی مدیران در سطح استان برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سعید هژبری گفت:  ۶۷۹ نفر وظیفه بازرسی انتخابات استان ایلام را بر عهده دارند که از این تعداد ۶۳۶ نفر بازرس و ۴۳ نفر سربازرس هستند.

وی اظهار کرد: هیئت بازرسی انتخابات استان ۸ نفر بوده که سه نفر از آنها مسئولیت دبیرخانه ستاد انتخابات استان را عهده‌دار هستند.

وی افزود: به ازای هر صندوق رای یک نفر بازرس و به ازای هر ۱۵ صندوق یک سربازرس در نظر گرفته شده و بازرسان به‌صورت ثابت و سربازرسان به‌صورت دوره‌ای بر صندوق‌های رای نظارت خواهند داشت.

معاون استاندار ایلام و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تاکید کرد: هرگونه جانبداری مدیران دستگاه‌های اجرایی از کاندیداها و یا استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها رصد می‌شود.

هژبری ادامه داد: چنانچه هیات بازرسی انتخابات استان به این نتیجه برسد که هر کدام از مدیران در روند انتخابات به نفع یا علیه هر کدام از کاندیداها نقش دارد، بلافاصله مدیر مربوطه عزل و از طریق دستگاه‌های اداری و قضایی با او برخورد خواهد شد.

وی اعلام کرد: هیات‌های بازرسی همه شهرستان‌های استان مشخص، احکام آنها صادر و معرفی شده‌اند.

کد خبر 2764826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha