مزایده تعیین تکلیف کلینیک آرا سنندج ۵ دی ماه برگزار می شود

سرپرست اداره تصفیه امور ورشکستگی استان کردستان از برگزاری مزایده کلینیک آرا سنندج خبر داد و گفت: مزایده تعیین تکلیف کلینیک آرا سنندج ۵ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، بهادر اسدی گفت: مدیر کلینیک آرا (شرکت تعاونی آرا پرتو طب) در سال ۱۳۹۷ تقاضای ورشکستگی می کند و متعاقب آن در شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان حکم ورشکستگی این شرکت صادر می شود.

وی افزود: پس از صدور حکم ورشکستگی این تعاونی، این موضوع به اداره تصفیه ورشکستگی ارجاع شده و با توجه به افتتاح این اداره در آذر ماه سال ۱۴۰۱، بلافاصله امر تصفیه انجام شد.

سرپرست اداره تصفیه امور ورشکستگی استان کردستان اظهار کرد: اداره تصفیه امور ورشکستگی استان کردستان از طریق معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مکاتباتی را برای تمدید مجوز این تعاونی انجام داد لکن متاسفانه به دلیل اختلافات میان موسسین، سهامداران و طلبکاران این تعاونی موجب عدم صدور تمدید مجوز این شرکت شد.

اسدی ادامه داد: در نهایت کلینیک مزبور به دلیل عدم صدور مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان و زیان ده بودن آن در تابستان سال جاری پلمب شد.

وی یادآور شد: اقدامات قانونی مربوط به تصفیه این تعاونی انجام شده و مقرر شده تا روز ۵ دی ماه سال جاری مزایده این شرکت برگزار شود.

سرپرست اداره تصفیه امور ورشکستگی استان کردستان بیان کرد: همه افراد می توانند در این مزایده شرکت کنند و خریدار و برنده این مزایده موظف است با همان کاربری درمانی در این مکان فعالیت کند.

کد خبر 2764859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha