ارتفاع برف در گردنه ژالانه به یک متر رسید

مسئول روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سروآباد گفت: ارتفاع برف در گردنه ژالانه به یک متر رسیده و تردد در این مسیر فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گزارش کرد پرس، محمد شبرندی گفت: در حال حاضر تردد در محورهای سروآباد – اورامان - پاوه محدوده گردنه ژالانه فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و در محورهای اصلی تردد به آسانی و روان انجام می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ارتفاع برف در این گردنه به بیش از یک متر رسیده است، افزود: با تلاش راهداران در مسیر اورامان دزلی، ۵۰ کیلومتر برف روبی با استفاده از ۶ دستگاه برفروب و ۳۰ تن نمک و ماسه انجام شده و بیش از ۲۵۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک رها سازی شدند.

مسئول روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سروآباد اظهار کرد: تمام مسیرهای مواصلاتی و راه های روستایی شهرستان سروآباد با تلاش راهداران باز است و راهداران برای خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در جاده ها مستقر هستند.

شبرندی ادامه داد: محور سروآباد - هورامان نیز برف روبی و ایمن سازی شده است و از رانندگان تقاضا می شود حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با احتیاط کامل در مسیر فوق تردد کنند.

کد خبر 2764861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha