تلاش ستاد انتخابات سنندج، برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و پرشور است

فرماندار شهرستان سنندج رای مردم را امانت و حق الناس عنوان کرد و گفت: تلاش ستاد انتخابات سنندج، برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و پرشور است.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در کارگاه آموزشی مجریان انتخابات در حوزه انتخابیه سنندج با بیان اینکه مشارکت مهمترین کلید واژه انتخابات است، بر لزوم فراهم شدن همه زیرساخت ها برای حضور با مشارکت بالای مردم تاکید کرد و گفت: محور اصلی انتخابات مردم است و ما به عنوان مجریان انتخابات باید بستر حضور باشکوه مردم را هم به لحاظ امکانات و هم از طریق اعتمادسازی فراهم کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اولین انتخابات با قانون جدید، اظهار کرد: قانون انتخابات توسط تمامی عوامل اجرایی به صورت دقیق مطالعه شود و در حین اجرای مراحل انتخابات با بهره گیری و اشرافیت بر قانون شاهد برگزاری یک انتخابات سالم خواهیم بود.

فرماندار سنندج رای مردم را امانت و حق الناس عنوان کرد و افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات با رعایت اصل بی طرفی نباید گرایشی نسبت به هیچ جریان و کاندیدای خاص داشته باشیم و نظرات شخصی نباید در امور انتخابات دخالت داده شود.

عسکری ساختار انتخابات در جمهوری اسلامی ایران  را قانونمند دانست و ادامه داد: فتنه گران در انتخابات سال ۸۸ با ادعای واهی تقلب در انتخابات اعتماد مردم را خدشه دار کردند و اکنون هم دشمنان در همان راستا برای عدم مشارکت تلاش می کنند که نقشه های آنان با حضور گسترده مردم  نقش بر آب خواهد شد.

وی قانونمداری را مهمترین مولفه برگزاری یک انتخابات سالم دانست و یادآور شد: چنانچه خلاف این مهم عمل شود، با هر شخص در هر مقامی که باشد، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 2764917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha