هیأت بازرسی انتخابات سنندج آماده دریافت گزارش های مردمی است

فرماندار شهرستان سنندج گفت: هیأت بازرسی انتخابات سنندج برای دریافت گزارش های مردمی در رابطه با تخلفات انتخاباتی آمادگی دارد.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در جمع خبرنگاران استان از اعلام آمادگی، هیأت بازرسی انتخابات شهرستان سنندج خبر داد و گفت: مردم شهرستان و داوطلبان یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران و نیز مجلس خبرگان رهبری استان کردستان می توانند، پیشنهادها و گزارش های خود را پیرامون مسائل مختلف و تخلفات انتخاباتی به این هیأت اطلاع دهند.

وی افزود: برای تسهیل در برقراری ارتباطات و رسیدگی سریع به گزارش ها در حوزه ه ی انتخابیه، هیأت های بازرسی انتخابات در محل فرمانداری  و بخشداری ها شهرستان مستقر شده آماده دریافت گزارشات مردمی و داوطلبان نمایندگی مجلس هستند.

فرماندار شهرستان سنندج اظهار کرد: هیأت بازرسی انتخابات استان شماره تلفن ۰۸۷۳۳۲۴۰۴۲۰ را برای دریافت گزارش های مردمی و نامزدهای نمایندگی دوازدهیمن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اعلام کرده است.

گفتنی است به استناد ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیأت بازرسی انتخابات شهرستان از سوی استانداری و به منظور نظارت بر حسن اجرای انتخابات، اجرای صحیح قانون انتخابات و صیانت از آرای مردم تشکیل شده است.

کد خبر 2765072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha