همه فرزندان یتیم ایلامی دارای حامی هستند

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: همه فرزندان یتیم ایلامی دارای حامی هستند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، ناصر مرادی با ارائه گزارشی از برنامه های این نهاد گفت: کمیته امداد در تازه ترین اقدامات خود به منظور دسترسی راحت تر مردم به این نهاد و سهولت در ارتباط با کمیته امداد، سامانه اینترنتی امداد هوشمند را راه اندازی کرده است که تمام وقت در دسترس مردم است.

وی برون سپاری برخی خدمات کمیته امداد را یکی دیگر از برنامه های این نهاد عنوان کرد و گفت: در راستای این سیاست بخش هایی از خدمات مددکاری این نهاد به مراکز نیکوکاری واگذار شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه نیکوکاری خصلتی است که در وجود همه آدمها هست اما همه سعادت این را ندارند که آن را به ظهور برسانند، تصریح کرد: طرح اکرام از موفق ترین طرح‌های کمیته امداد است و در استان ایلام همه فرزندان یتیم و مددجو دارای حامی هستند.

مرادی در ادامه به برنامه های اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زایی مددجویان هدف گذاری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: آرامش بخشیدن به زندگی مردم از مهم ترین نتایج و تأثیرات امدادگری و کار خیر در جامعه است.

سردار سلمانی بیان کرد: کمیته امداد با چند دهه فعالیت در زمینه نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم کارنامه موفق و درخشانی در بین مردم و رضایت مندی در جامعه دارد. 

وی با بیان اینکه کمیته امداد از تاثیر گذارترین دستگاههای خدمت رسانی است گفت: خدمات کمیته امداد در جامعه باعث شده است که بسیاری از مشکلات ضروری نیازمندان برطرف و قشر محروم جامعه احساس آرامش داشته باشند.

کد خبر 2765132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha