کردستان میزبان شایسته ای برای رویداد بین المللی گلبال بود

رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور گفت: استان کردستان میزبان شایسته ای برای این تورنمنت بین المللی بود و کار مسئولین استان در حمایت از هیات ورزش های نابینایان ستودنی است.

به گزارش کرد پرس، محمدرضا مظلومی در مراسم اختتامیه تورنمنت گلبال در شهر سنندج با بیان میزبانی شایسته کردستان از این مسابقات، گفت: کار مسئولان استان در حمایت همه جانبه از جامعه ورزشکاران نابینایان و کم بینایان کردستان جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی متعددی پیش از رویداد در تهران و استان کردستان، اظهار کرد: گمانه زنی های و صحبت هایی در خصوص توانایی میزبانی کردستان از این مسابقات و نگرانی ها از عدم برگزاری مناسب این تورنمنت در جلسات مطرح شده بود اما دیدیم که این رقابت ها به بهترین شکل ممکن و در سطح بالایی برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور افزود: برگزاری مناسب مسابقات و میزبانی خوب کردستان ثمره حمایت فدراسیون و همکاری و تعامل به جای هیات استان و همچنین پشتیبانی مسئولین استان از این رویداد بود.

مظلومی ادامه داد: فدراسیون این وعده را به استان می دهد که در سال های آتی حمایت های بیشتری از کردستان به عنوان میزبان تورنمنت های بین المللی دشته باشد.

وی با اشاره به لزوم حضور ورزشکاران کشور در میادین مختلف، یادآور شد: فدراسیون ورزش های نابینایان در حال آماده سازی تیم های دو و میدانی، جودو و گلبال برای حضور مقتدرانه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

کد خبر 2765198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha