انتخابات پرشور از دیکتاتوری جلوگیری می کند

سرویس کرمانشاه _ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: انتخابات محدود به یک کاندید و یا فرد خاص نیست بلکه در انتخابات ریل و مسیر حرکت کشور را تعیین می‌ شود.

 به گزارش کردپرس، علی شعبانی صبح سه‌شنبه در مراسم گرامی‌داشت شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که مالک اشتر به شهادت رسید و خبر به امیرالمومنین (ع) رسید ایشان روی منبر رفتند و فرمودند مالک اشتر به عهد خود وفا کرد و حضرت تا چند روز عزادار بودند و در جایی دیگر نقل کردند آیا مادری می‌تواند مانند مالک به دنیا بیاورد.

وی افزود: تا قبل از سال ۹۸ و شهادت حاج قاسم سلیمانی درکی از صحبت‌های امیرالمومنین (ع) در مورد شهادت مالک اشتر نداشتیم و جایگاه و علاقه حاج قاسم نزد رهبر معظم انقلاب در اینجا مشخص شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: شاید کسی گمان نمی‌کرد از روستای قنات ملک کرمان مردی رشد کند که بتواند چنین اتفاقاتی را رقم بزند و معادلات استکبار جهانی را برهم بزند، مانند حاج قاسم بسیار داریم و سربازانی مانند حاج قاسم آماده اطاعت و اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

شعبانی بیان کرد: حاج قاسم فردی بود که نقطه همگرایی تمام احزاب، سلایق سیاسی و مردم بوده و هست و در واقع مغناطیس وجودی حاج قاسم قلب‌های مردم را جذب کرده و امروز هزاران نفر قبر این شهید بزرگوار را زیارت می‌کنند.

وی ادامه داد: حاج قاسم فردی بود که منافع مردم و انقلاب اسلامی را بر منافع خود ترجیح می‌داد و همین ویژگی اخلاص و تقوا، حاج قاسم را به شهادت رساند و به مکتب تبدیل کرد و جایگاه این شهید را نزد مردم بالا برد و با کودکان، خانواده شهدا، رزمندگان و … رفتار ویژه خود را داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در مکتبی رشد کرد و بزرگ شد که توانایی آن را دارد افراد زیادی را با همین ویژگی‌ها تربیت کند و آن مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است.

شعبانی خاطر نشان کرد: امروز به برکت خون شهدای جبهه مقاومت با اقتدار اعلام می‌کنیم که تا دریای سرخ نفوذ داریم و تأثیرگذار در منطقه هستیم و سرداران و امیرانی مانند سردار حاجی زاده و سربازان مکتبی و ولایی حضور دارند که برای اقتدار انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند اما در مقابل سربازانی بدون عقیده در مقابل ما حضور دارند که تنها برای مأموریت چهار و یا پنج ساله به استخدام ارتش آمریکا در آمده‌اند.

وی با اشاره به ویژگی شاخص شهید سلیمانی در پیروی از ولایت فقیه، عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود به هیچ نکته‌ای مانند پیروی و اطاعت از ولایت فقیه تاکید ندارند و دوستان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی نقل می‌کنند که تنها نکته‌ای که سختی طاقت فرسای جهاد را بر ایشان هموار می‌کرد، تحقق فرمان رهبری بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند ماه، گفت: برگزاری انتخابات پرشور با توجه به منویات مقام معظم رهبری جمهوریت و اسلامیت کشور را تضمین و از دیکتاتوری جلوگیری می‌کند.

شعبانی بیان کرد: دشمن سعی دارد با القای حس ناامیدی مردم را از آینده کشور ناامید کرده و از حضور در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کند اما مردم ایران همواره نشان داده‌اند با وجود مشکلات اقتصادی پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و از آن حمایت کرده‌اند.

وی با اینکه برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالا اقتدار کشور را به دنبال دارد، گفت: راه حل، حل مشکلات انتخابات است و نخبگان جامعه و افرادی که توانایی تبیین دارند باید موضوع اهمیت انتخابات را برای جامعه تبیین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: انتخابات محدود به یک کاندید و یا فرد خاص نیست بلکه انتخابات ریل و مسیر حرکت کشور را تعیین می‌کند.

کد خبر 2765232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha