بهزیستی کردستان همچنان حیاط خلوت برخی نمایندگان مجلس

شواهد و قرائن نشان می دهد سازمان بهزیستی کردستان به رسم سال های گذشته و با وجود تغییر مدیریت همچنان به عنوان حیاط خلوت نمایندگان مجلس استان مورد علاقه آنها است.

کرد پرس-  اولین پرسش این است که چرا برخی نمایندگان مجلس علاقه شدیدی به حضور در کنار سازمان خدماتی بهزیستی دارند؟ ناظران مردمی شاهد هستند متاسفانه پیکر نحیف و رنجور این نهاد خدماتی آماج شلاق بی رحمانه برخی جریانات و برخی نمایندگان مجلس واقع گردیده و آوردگاه رای آنان شده است.

همگان شاهد بودند که محکومیت مدیر قبلی این نهاد خدماتی با مقاومت برخی نمایندگان مجلس با کندی اجرا شد و نهایت اختاپوس هفت سر لابی نسبت به تعویض مدیر اما با همان روش مدیریتی ترسیم شده رضایت دادند، زیرا این منصب منشاء خدمات زیادی به برخی نمایندگان خاص بود؛ از تجهز دفتر نماینده تا در اختیار گذاشتن کارت های هدیه بی حساب و کتاب در اختیار نماینده ای دیگر و پرداخت هدفمند اعانات مالی و وام های توصیه ای به دستور نماینده ای دیگر و اکنون هم نماینده دارویی در فکر برداشتن سهم بیشتری از کیک این سازمان مظلوم به نفع خود است.

این سازمان خدماتی در سراسر کشور با توجه به برخی امتیازات غیر مشهود و تاثیر گذاری که دارد، مطمع نظر عمده نمایندگان مجلس می باشد اما در کردستان به یمن وجود مدیریتی مورثی مع الاسف از برجستگی خاصی برخوردار است. چون هیچ اراده ای برای تغییر ذائقه مدیریت این مجموعه وجود نداشته است در دوره جدید نیز به حیاط خلوت نماینده دارویی تبدیل شد.

مدیران استان نیز بخاطر همسویی این نماینده متمول چشم بر منابع رای کثیف این نماینده دوختند و اینک در آستانه یک انتخابات دیگر با سوالات بی پاسخ در این زمینه از مدیران انتخابی و انتصابی مواجه هستیم. پرسش اصلی این است که چه تدبیر اختاپوسی بر این نهاد خدمتی جامعه وجود دارد که اراده اساسی بر تغییر بنیادین در ساختار مدیریتی این مجموعه  که ذی نفعان آن از مظلومترین اقشار جامعه هستند وجود ندارد؟

بنظر خدمات مدیریت بهزیستی استان به عمده نمایندگان مجلس جرمی کمتر از دو فرماندار استان فارس ندارد که به جرم همسویی با نماینده مجلس عزل شدند. ارتباط مدیری مطیع اوامر نمایندگان و مطیع و مطاع کاملا در اختیار برخی نمایندگان کم مقدار که از بضاعت افراد مستمند بهزیستی سوء  استفاده کرده و آن را به صندوق رای تبدیل کرده اند باید از سوی نهادهای ناظر و مدیران استانی رصد شود.

کد خبر 2765260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha