رسانه‌ها بهترین محل برای تحلیل انتخابات

سرویس ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست کمیته اطلاع رسانی انتخابات ایلام عنوان کرد: بهترین محل برای تحلیل انتخابات رسانه ها هستند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدسبحان حسنی افزود: رسالت رسانه‌ها در انتخابات سنگین است و بهترین محل برای تحلیل بحث انتخابات رسانه ها هستند که می توانند با رجوع به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخبات برای مردم تبیین و روشنگری کنند.

وی اضافه کرد: جبهه استکبار با تولید برنامه‌های تنش‌آفرین سعی دارد مردم را از مشارکت در انتخابات دل‌سرد کند که در این راستا، نقش رسانه‌ها با پمپاژ امید و ایجاد نشاط در جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام با اشاره به حضور تفکرات و سلایق مختلف در انتخابات پیش‌رو، گفت: ۳۸ کاندیدا برای هر کرسی مجلس در کشور تایید صلاحیت شد و این تعداد کاندیدا برای هر کرسی می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت پرشور مردم در انتخابات باشد.

حسنی با بیان این‌که قلم‌های اصحاب رسانه در انتخاب اصلح بسیار موثر است، گفت: رسانه‌ها شاخص‌های فرد اصلح را بیان کنند و خبرهای امیدآفرین و هدایت‌گر را منتشر و از نشر اخبار دارای تنش اجتناب کنند.

کد خبر 2765462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha