استاندار اربیل خواستار حفظ امنیت آسمان اربیل توسط نیروهای ائتلاف شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- در نشست استاندار اربیل و هیئت مستشاران نظامی آلمان، بر حفظ آرامش و ثبات منطقه، در شرایطی که گروه‌های غیرقانونی به پایگاه‌های نیروهای ائتلاف و پیشمرگه حمله می‌کنند، تاکید شده و استاندار اربیل خواستار حفظ امنیت آسمان اربیل، توسط نیروهای ائتلاف شده است.

به گزارش کردپرس به نقل از کردستان24، استانداری اربیل، پایتخت اقلیم کردستان، در بیانیه‌ای اعلام کرد که امید خوشناو، استاندار اربیل، روز دوشنبه ٨ ژانویه، از یک هیئت مستشاران فرماندهی ارتش آلمان در اقلیم کردستان به ریاست لویزا رویمر، استقبال کرده است.

بر پایه بیانیه، در این نشست استاندار اربیل از آلمان به خاطر حمایت از نیروی پیشمرگ کردستان در جنگ با داعش و ارائه مداوم آموزش‌های نظامی به آن نیرو، قدردانی و بر حمایت استانداری از نیروهای آلمان در انجام وظایف خود، تاکید کرده است.

در بیانیه آمده است که اهمیت همکاری و هماهنگی دوجانبه در راستای حفظ آرامش و ثبات منطقه، در شرایطی که گروه‌های غیرقانونی به پایگاه‌های نیروهای ائتلاف و پیشمرگه حمله می‌کنند، مورد تاکید قرار گرفته و استاندار اربیل خواستار حفظ امنیت آسمان اربیل، توسط نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش شده است.

بیانیه، در ادامه آورده است که مستشاران ارتش آلمان، بر تداوم حمایت کشورشان از اقلیم کردستان، تاکید کرده‌اند.

کد خبر 2765471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha