۷۷۵ کیلومتر عملیات برفروبی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه انجام شد

سرویس کرمانشاه _ سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام ۷۷۵ کیلومترباند عملیات برف‌روبی توسط راهداران در مناطق کوهستانی این استان خبر داد.

به گزارش کردپرس، شهرام کهریزی گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته مبنی بر بارش برف و باران در استان کرمانشاه کلیه کارکنان این اداره کل در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با اشاره به آمادگی راهداران استان کرمانشاه، افزود: ۶۴ نیروی راهداری به همراه ۴۳ دستگاه ماشین آلات راهداری در شبانه روز گذشته عملیات برف‌روبی و خدمت‌رسانی به هموطن را انجام داده اند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۷۵ کیلومتر باند عملیات  برف‌روبی انجام شده و ۳۴۰ تن شن و نمک جهت جلوگیری از یخ‌زدگی محورهای مواصلاتی پخش شد است.

کهریزی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ ساعت بارش باران و ۳۷ ساعت بارش برف در مجموع کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جاده های حوزه اورامانات کوهستانی و برف گیر است ۳۰ مورد ریزش برداری در این محورها انجام گرفته است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: راهداران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف را رها سازی کردند، از هموطنان عزیز خواهشمندیم با تجهیزات زمستانی اقدام به سفر نمایند.

 شهرام کهریزی در پایان اضافه کرد: هم‌میهنمان عزیز می توانند قبل از آغاز سفر خود با شماره گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

کد خبر 2765587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha