۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب سد قوچم به دهگلان تخصیص یافت

استاندار کردستان با بیان اینکه پروژه سامانه انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است، از پیشرفت ۷۸ درصدی این پروژه با تخصیص ۱۹۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه بررسی مشکلات پروژه های اقتصادی، صنعتی، عمرانی و حوزه کشاورزی شهرستان قروه که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، آخرین وضعیت این پروژها را مورد نقد و بررسی قرار داد.

وی پروژه سد قوچم را یکی از پروژه های در حال پیگیری و رایزنی جهت بهره برداری در سال آینده عنوان کرد و افزود: این موضوع را به صورت خاص از لحاظ تخصیص اعتبار با نظم و جدیت و بدون وقفه باید در موقع مقرر به اتمام برسد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه پروژه سامانه انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: مشکل آب شهرستان های قروه و دهگلان در حوزه شرب، کشاورزی و صنعتی با اجرای این کلان پروژه برطرف می شود.

زارعی کوشا با بیان اینکه این پروژه امسال تاکنون ۱۹۵ میلیارد تومان تخصیص داشته است، ادامه داد: تخصیص های مناسبی تا پایان سال به استان ها ابلاغ می شود و باعنایت پروردگار، با تامین اعتبار لازم، این پروژه هم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه به تکمیل پروژه درمانگاه دزج و بیمارستان جدید شهرستان قروه اشاره کرد و خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بیان کرد: در حال حاضر در مرکز جامع سلامت، امکاناتی فراتر از مرکز در راستای ارائه خدمت به مردم فراهم شود.

استاندار کردستان یادآور شد: احداث بیمارستان های جدید در شهرستان های قروه و کامیاران باید از محل مولد سازی در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه پیرامون مشکلات مربوط به زنجیره فولاد و گلخانه روستای دوسر شهرستان قروه، مشکلات مرتبط با بازسازی کشتارگاه دام و طیور و تکمیل کتابخانه عمومی این شهرستان نیز مواردی بیان و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 2765722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha