مسئول روابط عمومی جریان حکمه: سخنان نچیروان بارزانی بیانگر اهداف ملی برای حل مشکلات است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس روابط عمومی جریات حکمه ملی به ریاست عمار حکیم اعلام کرد که سفر رئیس اقلیم کردستان به بغداد و دیدارهای وی با مقامات ارشد عراق، گام های مهمی برای حل و فصل مسائل به دور از کمکش های سیاسی و گفتمان رسانه ای است.

به گزارش کردپرس، رئیس روابط عمومی جریان ملی حکمه در مصاحبه با صدای آمریکا ادامه گفتگو و ادامه مذاکرات بین مقامات اقلیم کردستان و بغداد را بهترین راه حل برای حل و فصل مسائل بین دو طرف خواند.

دکتر محمد حسام، رئیس روابط عمومی جریان ملی حکمه اعلام کرد: «سخنرانی نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان در مراسم سالگرد شهید محراب، بیانگر اهداف ملی برای حل و فصل مشکلات بود. مشکلات را شرایط سیاسی و گفتمان رسانه ای ایجاد می کنند».

وی افزود: «ما برای حل مسائل، هیچ راهی جز بازگشت به قانون و قانون اساسی،نداریم. وضعیت مردمی، کشمکشهای سیاسی و گفتمان رسانه ای در شبکه های اجتماعی به حل مسائل کمکی نمی کند».

رئیس روابط عمومی جریان ملی حکمه گفت: «باید بر اساس قانون اساسی مشکلات به گونه ای حل شود که همه از آن راضی باشند».

دکتر محمد حسام همچنین گفت: «گفتگوها بسیار مهم است و راه حل مشکلات اند، زبان گفتگو و مذاکره بهترین راه حل برای مشکلات است. کشمکش های سیاسی و برانگیختن هیجانات مردم، ایجاد کننده مشکلات است، گفتگوها باید تا زمان احیای روابط ادامه یابد».

کد خبر 2765814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha