قاتل 4 شهروند کرمانشاهی دستگیر شد

سرویس کرمانشاه – فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که 4 شهروند کرمانشاهی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود.

به گزارش کردپرس، سردار "مهدی حاجیان" اظهار کرد: پس از وقوع قتل 4 نفر در شامگاه روز 24 دی در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه، رسیدگی فوری و همه جانبه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد 4 نفر با هویت معلوم بر اثر شلیک گلوله کلت در یک انبار کاه به قتل رسیده اند و فرد قاتل نیز با یک دستگاه خودرو  از محل گریخته است.

سردار حاجیان افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیم های تخصصی از پلیس تشکیل و اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از منابع و مخبرین از یک سو و تعامل و رایزنی با خانواده قاتل و منتفذین وابسته انجام گرفت.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که تحقیقات همه جانبه ماموران برای دستگیری قاتل متواری ادامه داشت در نهایت این فرد ظهر امروز (26 دی) در حالی که قصد معرفی خود به پلیس را داشت، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها صراحتا به قتل هر 4 نفر اعتراف و عنوان کرد به خاطر اختلافات شخصی، دست به چنین اقدامی زده است.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری از فرد قاتل، گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و تحقیقات تکمیلی از این فرد همچنان ادامه دارد.

کد خبر 2765842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha