دستگیری ۹۴ خرده فروش و معتاد متجاهر در ایلام 

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری توزیع کنندگان، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال سلمانی در تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح به صورت همزمان در سراسر کشور، در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجار شکنان اجتماعی به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۴۸ ساعت اجرا شده است، ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری یگان های انتظامی در جریان این طرح موفق شدند  ۵۴ خرده فروش موادمخدر را دستگیر و تعداد ۴۰ معتاد متجاهر و خطرناک را جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرف کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از دستاوردهای دیگر این طرح کشف بیش از ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، کشف بیش از ۲ هزار حبه قرص روان گردان و توقیف ۵ دستگاه خودرو بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های پلیس استان است، اظهار داشت: با همکاری خوب شهروندان و تلاش همکارانم در مجموعه انتظامی استان در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد دستگیری ها بوده ایم.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده  به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطر نشان کرد: با هدف افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 2765845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha