رفع تجاوز از ۳۵۰۰ مترمربع عرصه طبیعی در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، با هدف مبارزه با پدیده شوم زمین خواری، از رفع تجاوز ۳۵۰۰ مترمربع عرصه طبیعی واقع در روستای اشرف آباد بخش مرکزی خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ رییس منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: هنگام گشت و پایش نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی یک فقره زمین خواری کشف و مورد رسیدگی کارشناسی قرار گرفت.

وی افزود: به موجب تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری جنگلها و مراتع کشور و پس از کسب دستور کتبی معاون محترم دادستان شهرستان، پشتیبانی نیروهای پاسگاه انتظامی بیستون، فرمانده و نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان و مسئول و کارشناسان واحد حقوقی جهت رفع تجاوز عرصه فوق الذکر، در عملیات ضربتی نسبت به تخریب دیوارکشی بتونی اقدام نمودند.

تیمور بلینی خاطر نشان کرد: با اینکه از طریق راه های ارتباطی بارها هشدار داده شده است که هرگونه تعرض به عرصه های طبیعی از چشمان تیزبین نیروهای منابع طبیعی شهرستان دور نمی ماند. اما سودجویان با اطلاع از قوانین منابع طبیعی به جنگلها و مراتع دست درازی کرده و با آتش طمع باعث تخریب آنها می شوند.

وی در پایان گفت: از مردم فهیم تقاضامندیم نسبت به گزارش تخریب و تصرف عرصه های طبیعی در اسرع وقت از طریق شماره ۱۵۰۴ با یگان حفاظت منابع طبیعی استان اقدام نمایند.

کد خبر 2765849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha