رئیس جمهور بعدی آمریکا نیروهای این کشور را از منطقه تحت کنترل کردهای سوریه خارج می کند

سرویس جهان- سام هیلر معتقد است فارغ از این که چه کسی برنده انتخابات 2024 آمریکا می شود، برنده آن احتمالا نیروهای آمریکا را از سوریه خارج خواهد کرد.

به گزارش کردپرس، نشریه آمریکایی المانیتور آمریکا امروز به نقل از مقامات آمریکایی از بررسی طرحی توسط آمریکا برای ایجاد همپیمانی میان کردهای سوریه و دولت مرکزی این کشور برای مقابله با داعش خبر داد.

سام هیلر، پژوهشگر موسسه سنچری آمریکا با اشاره به این گزارش، آن را مقدمه ای برای خروج نیروهای آمریکا از سوریه، بویژه مناطق تحت کنترل کردهای سوریه دانسته است.

او در صفحه شبکه اجتماعی ایکس خود با اشاره به احتمال برنده شدن دونالد ترامپ در انتخابات 2024 آمرکیا و خروج نیروهای آمریکایی از برخی مناطق تحت کنترل کردهای سوریه در سال 2019 و در زمان رهبری او بر آمریکا نوشت: موضع ترامپ در این باره مشخص است.

این کارشناس آمریکایی همچنین تاکید کرده است که دولت جو بایدن نیز روی حضور طولانی مدت نیروهای آمریکایی در سوریه سرمایه گذاری نکرده است.

سام هیلر در پایان گفته است فارغ از این که چه کسی برنده انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شود، او احتمال نیروهای آمریکایی را از این منطقه خارج خواهد کرد.

کد خبر 2766106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha