۲۳ مرکز غیرمجاز ارائه خدمات درمانی در کردستان پلمب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر، تعداد ۲۳ مرکز غیر مجاز ارائه خدمات درمانی، پلمب و از ادامه فعالیت آنان ممانعت به عمل آمده است.

به گزارش کرد پرس، فریدون عبدالملکی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذر، ۱۱۱ پرونده تخلفات حوزه پزشکی در استان به مراجع قانونی ارجاع شده است، گفت:از مجموع پرونده های ارجاع شده، ۴۷ پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی و ۳۹ پرونده نیز به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

وی با بیان اینکه از تعداد پرونده های مذکور، ۲۵ پرونده به سازمان نظام پزشکی ارجاع شد، اظهار کرد: در مدت مذکور، تعداد ۲۳ مرکز غیر مجاز ارائه خدمات درمانی، پلمب و از ادامه فعالیت آنان ممانعت به عمل آمده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان سلامتی مردم را خط قرمز مسئولان دانشگاه عنوان کردو افزود: نظارت بر مراکز درمانی با جدیت و به صورت برخط در سطح استان در جریان بوده و در این زمینه کوچکترین مماشاتی صورت نمی گیرد.

عبدالملکی ادامه داد: تلاش دانشگاه و زیرمجموعه های آن، ارائه خدمت به مردم، ارتقای سلامت جامعه و حفاظت از حقوق مردم در حوزه بهداشت و درمان است.

کد خبر 2766289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha