۱۹۳ واحد مسکن ملی روستایی و شهری در کردستان افتتاح می شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: به مناسبت دهه فجر ۱۹۳ واحد مسکن ملی روستایی و شهری در سطح استان افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می شود.

سعید رسولی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، از افتتاح ۵۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای دهگلان و بیجار خبر داد و گفت: به مناسبت این ایام ۱۳۹ واحد مسکن روستایی برای خانواده های روستایی دارای ۲ عضو معلول به بالا در استان به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: در طول دهه مبارک فجر ۱۶۹ پروژه طرح هادی و آسفالت معابر روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال در استان کردستان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان از واگذاری ۹۵ هزار و صد و نود و چهارمین جلدسند مالکیت مسکن روستایی و شهری در استان خبر داد و افزود: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های تحت مسئولیت، بنیاد شروع به کار کرده و تاکنون ۲۰۰ واحد مختلف وارد فاز عملیات و اجرایی و در سفر امسال رئیس جمهور به کردستان، تحویل متقاضیان داده شد.

رسولی با بیان اینکه برای ساخت این واحدها بنیاد مسکن کردستان ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده است، ادامه داد: در برنامه است تا سایر واحدهای احداث شده توسط بنیاد مسکن در شهرها نیز تا پایان سال جاری و سال آینده به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: جدا از احداث، ۶ هزار قطعه زمین روستایی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در سطح روستاهای استان واگذار شده است.

کد خبر 2766456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha