سروه عبدالواحد: برای اجرای نامه سودانی در خصوص حقوق، 81 امضای نمایندگان پارلمان عراق را جمع آوری کردیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان- سروه عبدالواحد، رئیس فراکسیون جنبش نسل نو در پارلمان عراق: «مقامات اتحادیه میهنی کردستان و حزب دمکرات کردستان در بغداد در شورای وزیران حضور دارند و ده ها منصب از رئیس جمهور گرفته تا وزیر و معاونت رئیس پارلمان را بر عهده دارند، اینها اگر نمی توانند برای حقوق مردم کاری انجام دهند، در بغداد چه می کنند؟ به چه دلیل آنجا هستند؟».

به گزارش کردپرس به نقل از دراومیدیا، سروه عبدالواحد، رئیس فراکسیون جنبش نسل نو در مجلس عراق طی اظهاراتی گفت: جنبش نسل نو در طول دو سال عمر شورای نمایندگان عراق که اولین جلسه خود را در 9 ژانویه 2022 برگزار کرد، در این دو سال همانطور که به مردم اقلیم کردستان قول داده بودیم در مورد حقوقشان سکوت نکنیم و همیشه از حقوق و مطالبات شهروندان عزیز دفاع کنیم، دیروز که امضای اعضای پارلمان را جمع آوری کردیم تا نامه نخست وزیر را سریعاً اجرا کنیم، تاکید کردیم که باید هرچه زودتر به وزارت دارایی فدرال و اقلیم دستور داده شود که با کارمندان و بازنشستگان اقلیم مانند سایر کارمندان استان های خارج از اقلیم تعامل کنند و آنها هم حقوق خود را هر ماه مستقیما دریافت کنند.

تا زمانی که جنبش نسل نو در پارلمان عراق نبود، کسانی که تبلیغات می کنند در این پارلمان بودند و ما ندیدیم آنها برای مردم کاری بکنند، جنبش نسل نو راه دادگاه فدرال را در پیش گرفت و  از زمان دولت کاظمی برای احقاق حقوق مردم اقلیم کردستان از جمله نفت، استان شدن حلبچه، اختصاص بودجه برای سد دلگه در منطقه راپرین عزیز و آوردن دارو به سلیمانیه و اربیل تلاش می کرد.

مطمئن باشید دریغ نخواهیم کرد و همیشه دغدغه مطالبات شهروندان را خواهیم داشت. یک بار دیگر به همه یادآوری می کنیم که ما تنها حزبی بودیم که وزارتخانه ها، سمت ها و منافع خودمان را رد کردیم، زیرا وظیفه ما خدمت به مردم است نه خدمت به خودمان.

کد خبر 2766494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha