محکومیت حمله ارتش آمریکا توسط دولت‌های عراق و سوریه

سرویس سوریه - دولت‌های عراق و سوریه حمله بامداد امروز ارتش آمریکا علیه مواضع گروه‌های مقاومت اسلامی را محکوم کردند و دولت عراق از عدم هماهنگی ارتش ارتش آمریکا با دولت عراق در مورد حملاتش خبر داد.

به گزارش کردپرس، دولت‌های عراق و سوریه به صورت جدا حمله بامداد امروز علیه مواضع گروه‌های موسوم به مقاومت اسلامی را محکوم کردند و سخنگوی دولت عراق اعلام کرد که ارتش آمریکا هیچ هماهنگی با دولت عراق در مورد حملاتش انجام نداده است.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «باسم العوادی» سخنگوی دولت عراق، حملات بامداد امروز آمریکا به مواضع گروه‌های موسوم به «مقاومت اسلامی» در عراق را محکوم کرد و گفت: « دولت آمریکا حمله دیگری را علیه حاکمیت عراق انجام داد. آنها مناطقی را که نیروهای امنیتی ما در منطقه عکاشات و قائم مستقر هستند، بمباران کردند و نزدیک آن را هدف قرار دادند. در نتیجه این حمله وحشیانه به غیرنظامیان ۱۶ شهروند شهید و ۲۵ تن نیز مجروح شدند و خسارت‌هایی به ساختمان ها و اموال شهروندان وارد شد.

وزارت امور خارجه دولت دمشق نیز در بیانیه‌ای بمباران آمریکا علیه سوریه را محکوم کرد و هشدار داد که این حمله باعث تشدید تنش در منطقه خاورمیانه خواهد شد.

لازم به ذکر است که ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در حمله به پایگاه «برج-۲۲» در مرز سوریه و اردن حملاتی را به مواضع «گروه‌های تحت حمایت ایران» در عراق و سوریه انجام داده است.

کد خبر 2766537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha