۴۴۵ طرح اشتغال خانگی برای مددجویان کردستانی اجرا می شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۴۴۵ طرح اشتغال خرد و مشاغل خانگی برای مددجویان کردستانی اجرا می شود.

فرشید جهان بین در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۴۴۵ طرح اشتغال خرد و مشاغل خانگی با محوریت حاشیه شهرها و روستاها با پرداخت ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اجرا می شود.

وی افزود: همچنین با توجه به پیگیری های انجام شده از طریق تفاهم نامه های منعقده با شرکت های خودرو ساز، ۴۵ دستگاه تراکتور، زامیاد و وانت کارا  تحویل مددجویان خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان اظهار کرد: از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری که به صورت بلاعوض برای ایجاد ۱۰ طرح اشتغال برای زنان سرپرست خانوار اهدا شده، ۴۵ طرح با پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

جهان بین ادامه داد: همچنین به همین مناسبت برای ۴۴۵ نفر از مددجویان دوره های آموزشی مهارتی و تخصصی بازار محور برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در این ایام تعداد ۴۵ طرح از طرح های اشتغال ایجاد شده مددجویان نیز به سایت های دیجی کالا و باسلام متصل خواهند شد و محصولاتشان را نیز از این طریق به فروش خواهند رساند.

کد خبر 2766570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha