۵۱ واحد مسکن به مددجویان کردستانی واگذار می شود

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۵۱ واحد مسکونی به خانوارهای دارای دو معلول و دو معلول به بالا در استان اهدا می شود.

به گزارش کرد پرس، حسین رسولی گفت: بیش از ۲۰ برنامه مشترک در بهزیستی استان و واحدهای تابعه همزمان در ۱۰ شهرستان به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت برنامه های فرهنگی، ورزشی، خدماتی، برپایی نمایشگاه های دستاوردهای جامعه هدف و نشست های تبیین و روشنگری و همچنین افتتاح پروژه های مسکن و واحدهای کسب و کار و مراکز غیردولتی اجرا می شود.

وی اظهار کرد: برای افتتاح مسکن و واحدهای کسب و کار و مراکز غیردولتی مجموعاً ۷۵۸ هزار و ۷۲۰ میلیون ریال توسط بخش غیردولتی، کمک های سازمان بهزیستی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی کردستان افزود: همزمان با دهه مبارک فجر ۵۱ واحد مسکن مددجویی به خانوارهای دارای دو معلول و دو معلول به بالا و بانوان سرپرست خانوار به ارزش ۴۲۵ هزار و ۸۵۰ میلیون ریال با مشارکت خانوارهای زیر پوشش و کمک های بلاعوض بهزیستی واگذار می شود.

رسولی ادامه داد: در حوزه اشتغال نیز ۸۸ پروژه با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۹۲ نفر در زمینه مشاغل خانگی، کسب و کار و کارفرمایی و خویش فرمایی افتتاح می شود.

وی یادآور شد: این پروژه های اشتغالزایی با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۷ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال آورده متقاضیان و مبلغ ۱۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت اجرا شده است.

کد خبر 2766575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha